piątek, 25 lutego 2011

Grupa projektowa Wzorowo

Te trzy dziewczyny mają niecodzienne podejście do przedmiotów. Agnieszka Bar, Agnieszka Kajper i Karina Marusińska stworzyły grupę projektową Wzorowo - na ich stronę trafiłam dzięki fotkom zamieszczonym w nowym numerze magazynu Villa.



Screen strony wzorowo.com


Z kilkunastu projektów, które możecie obejrzeć na stronie, wybrałam kilka. Spodobało mi się w nich zaskakujące podejście do obytych form - bardzo lubię takie zabawy. Pamiętam z bardzo wczesnej młodości, jak stawiałam w łazience, obok lustra upchaną w wazonie suchą trawę. Pożółkłą, połamaną. Moje pierwsze "śmieciowe" kompozycje - wspominam je z łezką w oku:)






Lampki zrobione ze słoików i potłuczonego szkła





Paleta do makijażu zrobiona z laptopa


Lampy i paleta do makijażu są moim zdaniem wyborne! Jeśli chcecie zobaczyć więcej projektów grupy Wzorowo, zajrzyjcie TUTAJ.

Brak komentarzy: