niedziela, 29 maja 2011

Kostium kąpielowy z Decathlonu

Wpadłam dziś do Decathlonu, żeby kupić córce buty. Butów nie kupiłam, ale kupiłam coś innego - dwa stroje kąpielowe.

O tym dla córki nie będę pisać zbyt wiele - to jednoczęściowy strój w kolorze maliny za jedyne 19 złotych z groszami. Córka ma jeden mniejszy, bardzo podobny. Sprawiał się świetnie, więc na lato postanowiłam kupić większy.

A jako że sama w ubiegłym sezonie paradowałam w kostiumie jeszcze z czasów studenckich (tak, mieszczę się, mieszczę!), zerknęłam na półki z kostiumami dla kobiet.

W oko wpadło mi bikini w czekoladowym kolorze. Oddzielnie sprzedawane majtki, oddzielnie stanik. Obie części w cenie 14,99 złotych. Tanio!

Materiał dobry, kolor cudowny - mój ulubiony. Kostium jest skąpy, ale się nie zsuwa i ładnie leży.

Teraz czekam na upały i pędem nad jezioro!




Znamienne, że na stronie Decathlonu kostiumy nie są fotografowane jedynie na szczuplutkich modelkach, ale również na tych o nieco pełniejszych kształtach. Chwała im za to, że jako jedni z nielicznych nie promują anoreksji!!

Brak komentarzy: