piątek, 18 marca 2011

Zakupy - sukienki od Mango

Choć za oknem ciągle zimno, zaczynam powoli myśleć o cieplejszych dniach. W ciągu najbliższych dni chcę się zabrać za porządki w szafach - trzeba będzie wyprać lżejsze bluzki, spódnice i sukienki. Powiesić na balkonie, żeby zapachniały wiatrem i wiosną!

Marzy mi się także odświeżenie szafy - choć ceny nowych kolekcji w sieciówkach wywołują u mnie ból serca. Znalazłam ładne, niektóre wręcz fantastyczne sukienki. Drogie - przynajmniej na moją kieszeń (od 170 do ponad 200 złotych). Będę jednak czekać cierpliwie. Na wyprzedaży ich ceny spadną z pewnością o połowę. Wtedy wybiorę się na łowy:)

A na razie będę sycić oczy ich widokiem i wyobrażać sobie stylizacje z ich udziałem...



Piękne kolory, proste, kobiece fasony - to lubię





Styl marynarski - zawsze modny i uniwersalny. W sam raz na wakacje!





Trzy wersje tej samej sukienki. Moje serce zdobyła bordowa. Choć i granatowa jest niczego sobie, a oliwkowa nawiązuje do militarnego stylu, który również bardzo lubię.





Ta szara jest idealna. Druga, z kokardą, trochę nie w moim stylu. Ale ma w sobie "coś".

Brak komentarzy: